پسران سیگاری

ما یه وِلِ همِگانی

Rap


پنج شنبه 2 بهمن 1393برچسب:,
Rap

منو و ارشاویر دوتا رپریم لشیم لـــــــش

(دنیا ندیده مثه مارو کسه خاره غصه هارو)

ههــــ هرشبم مست

با الکلیم و سیگار و قلیون... اصن معلوم نی شب ساعت چند بیایم خونه

4 صبح یا 5 خلاصه دم پره ما نباشین اگــ میخواین شاخ شین

جوری شاختونو میشکونیم که به گ*ه خوردن بیوفتین

از ما گفتن بود حاجی

یاعلی

artam

 



نظرات شما عزیزان:

✿♥ℱᗩ♈ᙓᗰᗴᖺ♥✿
ساعت19:07---12 آبان 1394
✘✘✘ من معمولا با کسی دشمنی نمیکنم✘✘✘
✘✘☜ولی دشمنامو یکی یکی میدم بُکنن☞✘✘
عاره اینطوریاس↳⇡


sadegh
ساعت18:09---18 خرداد 1394
نخی سیگار مانده برایم
برای همه دلتنگی هایم
من و شب و تنهایی و سیگار
کوله بار غم و تکیه بر دیوار
پک اول به حرمت دلم
پک بعدی به حرمت دلت
به حرمت دلم که بی صدا شکست
به حرمت دلت که باور نکرد و رفت


میس یکتا
ساعت15:50---16 خرداد 1394
به سلامتی روزی که بیاین بالا سرم داد بزنین بگین نفس بکش لعنتی!!!ِ
sigar nakesh
man khodamam mikesham
پاسخ :)afaaaarin


E&N
ساعت13:02---16 خرداد 1394
من یه بچه تخس و بی اعصاب که لنگه نداره

فدا سرم ک کسی دوسم نداره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






tags: